Friday, October 23, 2009

GUNUNG CHABANG 和ODA 给我的难忘经历

大家好!我先自我介绍,我是伟杰,第一组的组员!这一次是我第一次参加ODA!其实我本身非常喜欢大自然,无论是山是海我都非常喜欢!真得很高兴我可以认识到ODA还有这一次的所有成员!这一次的旅途真的是我人生中一个很新的体验!大家给我的感觉都非常好,我真得很荣幸可以认识到你们!

兴奋,高兴,刺激,美丽,辛苦,和难忘就是这一次旅程所给我的感觉。真的很难形容这次给我带来的感觉!这一次令我留下最深刻的印象的是NIGHT WALK 加上下大雨!之前真的没有过这样子的经验!虽然路是很难走但是我很高兴大家都不分你我,显示出非常高的团队精神!有一句话大家都会挂在嘴边的是我们一齐上来,我们就要一齐下去,一个也不能少。那也要谢谢ANDY 和FU YAW!虽然我们这一次没有上到顶峰,我们一定有机会再来征服你的。除此之外,那只可爱的小狗真的是非常厉害!佩服!佩服!谢谢JONNY借他的NIKE给我抹脸!对了我要借着这个机会跟H’NG说声生日快乐!希望会有更多和你们一起的回忆!

对了,在这里我想谢谢ODA老师(MS LIM),TRIP LEADER(CHIAN NII), GROUP 1 LEADER(SIEW TING), HEMEN, ODA COMMITTEES,所有的你们!因为你们给了我第一次在ODA里非常难忘的三天!在这里想说声对不起!如果我有什么麻烦到大家的!希望我们有机会再见!我本身有一个部落格http://iguazufalls.xanga.com/请大家多多的支持!大家加油吧!

3 comments:

Kwee Hoon said...

"我们一定有机会再来征服你的" - The only thing we can conquer is OURSELVES. I believe after Chabang trip, you have manage to conquered and discovered lots of other things about own-selves....
Hope next time when you step on Chabang Peak, you feel thankful with the fine weather, smooth expedition, teammates and feel proud of yourself.

Siew Ting said...

Wai Kit,

So great to have ur in my group.eventhough didnt help much in cooking, but help me open the umbrella whole morning!!!! hahaha.... if not, i already get dark alot loo...

Thanks for joining ODA trip,hope to see u soon ;p

Chian Nii said...

Wai Kit,

No need to paiseh with your 'white' leg.... It's agreed by most of the people.
Ya, depart safely and reach safely is always our goal for every trip no matter we reach peak or not..
Thanks for your participate in this trip and hope to see you again in the future!